1. Jak mam uzyskać dostęp do platformy WSiPnet.pl?

Zarejestruj się na WSiPnet.pl. Wypełnij formularz, a na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
Uwaga! Dopiero po kliknięciu linku Twoje konto zostanie aktywowane.
Po dołączeniu do klasy odpowiednie e-podręczniki i e-ćwiczenia zostaną aktywowane na Twoim koncie.

2. Czy mogę zarejestrować swojego brata lub swoją siostrę na swój adres e-mail?

Nie. Rejestracja każdego użytkownika wymaga odrębnego adresu e-mail.

3. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem rejestracji?

Sprawdź, czy wiadomość nie wpadła do folderu „Spam”. Jeśli po sprawdzeniu folderów „Odebrane” oraz „Kosz” okaże się, że także w nich nie ma wiadomości z linkiem aktywacyjnym, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@wsip.com.pl.

4. Nie mogę zalogować się na platformę. Pojawia się komunikat „Nieprawidłowy login lub hasło”.

Sprawdź poprawność wpisywanych danych: loginu i hasła. Loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Jeśli w dalszym ciągu masz problem z zalogowaniem, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@wsipnet.pl.

5. Co mam zrobić, gdy zapomnę hasła?

Jeżeli zapomniałeś hasła, kliknij na stronie głównej przycisk „Logowanie”, a następnie „Przypomnij hasło”. Wpisz swój adres e-mail i kliknij „Przypomnij hasło”. Odbierz pocztę i kliknij link podany w wiadomości. Pojawi się okno do wpisania nowego hasła. Wpisz nowe hasło i kliknij „Wyślij”. Zostaniesz automatycznie przeniesiony na stronę główną WSiPnet.pl. Kliknij przycisk „Logowanie” i zaloguj się za pomocą nowego hasła.

6. Chcę zapisać się do klasy. Jak mam to zrobić?

Potrzebny Ci będzie KOD KLASY, który otrzymasz od swojego nauczyciela. Kliknij „Dołącz do klasy” i podaj KOD KLASY, który dostałeś od nauczyciela. Pamiętaj, że do każdej z klas musisz się zapisać oddzielnie. KODy KLAS do każdego przedmiotu otrzymasz od swoich nauczycieli.

7. Jak mam dołączyć do kolejnej klasy? Czy muszę w tym celu założyć nowe konto?

Nie musisz zakładać nowego konta. Zaloguj się. Po lewej stronie pod listą przedmiotów kliknij „Dołącz do klasy” i wpisz odpowiedni KOD KLASY.

8. Gdzie znajdę KOD KLASY?

KOD KLASY do każdego z przedmiotów otrzymasz od swoich nauczycieli.

9. Zapomniałem/zgubiłem KOD KLASY, zanim dołączyłem do klasy. W jaki sposób mogę go odzyskać?

Poproś o niego swojego nauczyciela.

10. Mam kilka założonych kont. Dołączyłem do różnych klas na różnych kontach. Czy istnieje możliwość przeniesienia klas między nimi?

Nie. Pamiętaj że wystarczy Ci jedno konto do wszystkich klas.

11. Gdzie mogę znaleźć zestawy ćwiczeń, testy i prace domowe?

Wszystkie zadane testy, prace domowe oraz zestawy ćwiczeń do samodzielnej pracy znajdziesz w zakładce „Zadania”.

12. Skąd mam wiedzieć, które zestawy ćwiczeń mam rozwiązać?

Zapytaj nauczyciela, z którego działu podstawy programowej i podpunktu masz rozwiązać zestawy lub sprawdź, jakim numerem i tytułem działu podstawy programowej jest opisany zadany przez nauczyciela test. Zestawy znajdziesz w zakładce „Zadania”, w sekcji „Ćwiczenia”. Więcej informacji o ćwiczeniach znajdziesz  po zalogowaniu w zakładce „Pomoc”.

13. Co oznacza, że test lub praca domowa jest „Po terminie”?

Twój nauczyciel ustawia termin rozwiązania zadanego testu lub pracy domowej. Jeżeli odeślesz pracę po terminie nauczyciel otrzyma tylko informację, że praca została odesłana po jego upływie.

14. Jak mam przesłać rozwiązane testy lub zestawy ćwiczeń nauczycielowi?

Wystarczy kliknąć przycisk „Zakończ test”, aby go zakończyć i wysłać odpowiedzi do nauczyciela.
Zestawy ćwiczeń są przeznaczone dla Ciebie do pomocy w nauce. Za ich pomocą sprawdzisz swoją wiedzę i przygotujesz się do testu. Możesz je rozwiązywać wielokrotnie i sprawdzać poprawność swoich odpowiedzi. Rozwiązanych zestawów ćwiczeń nie musisz wysyłać, ponieważ nauczyciel ma stały dostęp do Twoich wyników.

15. Jak mam przesłać rozwiązaną pracę domową nauczycielowi?

W wiadomości z zadaną pracą domową kliknij w „Odeślij rozwiązanie”, pojawi się możliwość dodania pliku z odpowiedzią. Więcej o odsyłaniu prac domowych znajdziesz po zalogowaniu do WSiPnet.pl, w zakładce „Pomocy”.

16. Czy mogę za pomocą tablicy klasy na WSiPnet.pl wysłać wiadomość do wybranego kolegi?

Nie. Wpisy na tablicy są widoczne dla całej klasy, w tym dla nauczyciela.

Więcej informacji znajdziesz, po zalogowaniu do WSiPnet.pl, w zakładce „Pomoc”.

Zaloguj się do WSiPnet.pl

Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Więcej informacji

Rejestracja w serwisie jako:

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555