Polityka plików "cookies"

Serwis WSiPnet.pl korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając „więcej”.

Najczęściej zadawane pytania dla ucznia

1. Jak mam uzyskać dostęp do platformy WSiPnet.pl?

Na stronie głównej kliknij przycisk Rejestracja. Po wypełnieniu formularza na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Uwaga! Dopiero po kliknięciu linku Twoje konto zostanie utworzone, a Ty zostaniesz przeniesiony na ekran dodawania publikacji. Wpisz kod i kliknij przycisk Dodaj publikację.

2. Czy mogę zarejestrować swojego brata lub swoją siostrę na swój adres e-mail?

Nie. Rejestracja każdego użytkownika wymaga odrębnego adresu e-mail.

3. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem rejestracji?

Sprawdź, czy wiadomość nie wpadła do folderu Spam. Jeśli po sprawdzeniu folderów Odebrane oraz Kosz okaże się, że także w nich nie ma wiadomości z linkiem aktywacyjnym, skontaktuj się z nami.

4. Nie mogę zalogować się na platformę. Pojawia się komunikat Nieprawidłowy login lub hasło.

Sprawdź poprawność wpisywanych danych: loginu i hasła. Loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło. Jeśli w dalszym ciągu masz problem z zalogowaniem, skontaktuj się z nami.

5. Co mam zrobić, gdy zapomnę hasła?

Loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Jeżeli zapomniałeś hasła, kliknij na stronie głównej przycisk Logowanie, a następnie Przypomnij hasło. Wybierz opcję Uczeń, wpisz swój adres e-mail i kliknij Wyślij. Odbierz pocztę i kliknij link podany w wiadomości. Pojawi się okno nadawania nowego hasła. Wpisz nowe hasło i kliknij Resetuj hasło/Zaloguj. Zostaniesz automatycznie zalogowany na swoje konto.

6. Gdzie znajdę kod do aktywowania elektronicznej wersji publikacji?

Jeśli kupiłeś papierową publikację, kod aktywacyjny znajdziesz na wkładce, w jej zakrytej części. Aby uzyskać kod, zegnij i oderwij tę część.

Jeśli zakupiłeś dostęp do elektronicznych ćwiczeń w sklepie internetowym WSiP kod aktywacyjny wysyłany jest na adres e-mail podany podczas zakupów.

7. Zgubiłem kod aktywacyjny. W jaki sposób mogę go odzyskać?

Jeśli zgubiłeś kod aktywacyjny, skontaktuj się z nami. Przygotuj skan dowodu zakupu, wkładki oraz tej strony publikacji, na której widoczny jest rok wydania i numer ISBN, ponieważ zostaniesz poproszony o ich przesłanie.

8. Mam kilka założonych kont. Czy istnieje możliwość przeniesienia publikacji?

9. Jak mam dodać kolejną publikację? Czy muszę w tym celu założyć nowe konto?

Nie musisz zakładać nowego konta. Zaloguj się. W zakładce Publikacje, kliknij Dodaj publikację i wpisz odpowiedni kod. Na swoim koncie możesz aktywować dowolną liczbę publikacji z dowolnych przedmiotów.

10. Chcę zapisać się do klasy. Jak mam to zrobić?

Potrzebny Ci będzie kod PIN, który otrzymasz od swojego nauczyciela. Kliknij zakładkę Twoje klasy, a następnie przycisk Dołącz do klasy. W nowym oknie wpisz kod PIN, który otrzymałeś od nauczyciela, i cały proces zatwierdź przyciskiem OK.

11. Gdzie mogę znaleźć zestawy przed Kartkówką i przed Sprawdzianem?

Po kliknięciu zakładki Odrabiaj lekcje zobaczysz zadania, które wysłał Ci nauczyciel, wraz z informacją o terminie rozwiązania oraz limicie czasu na jego wykonanie.

Uwaga!

Zestawy przed Kartkówką oraz przed Sprawdzianem są dostępne na koncie ucznia wyłącznie po wysłaniu ich przez nauczyciela. Dopóki Twój nauczyciel nie wyśle Ci do wykonania takiego zestawu, nie masz dostępu do tych zasobów.

12. Co oznacza komunikat Limit czasu na wykonanie zadania minął przy zadanym zestawie?

Twój nauczyciel ma możliwość ustawiania limitu czasowego na rozwiązanie zestawu (np. otrzymasz zestaw zadań, które musisz wykonać w ciągu 30 minut). Czas jest liczony od momentu kliknięcia przycisku Rozwiąż. Jeśli nie rozwiązałeś wszystkich zadań z zestawu, a minął czas wyznaczony na to przez nauczyciela, pojawi się komunikat Limit czasu na wykonanie zadania minął.

13. Jak mam wykonać zadanie ze wzorcem odpowiedzi?

Wzorzec odpowiedzi zazwyczaj pojawia się przy pytaniach otwartych, których system nie może ocenić. Wzorzec może być rysunkiem, przykładowym tekstem lub serią pytań, np. Czy Twój opis zawiera….

Zapoznaj się z poleceniem zadania, a następnie zapisz swoją odpowiedź na kartce. Kliknij przycisk Wzorzec odpowiedzi i porównaj swoją odpowiedź ze wzorcem. Jeżeli Twoja odpowiedź jest zgodna ze wzorcem, zaznacz TAK, jeżeli Twoja odpowiedź się z nim nie zgadza, zaznacz NIE.

14. Jaka jest różnica między Treningami, a zestawami przed Kartkówką, przed Sprawdzianem?

Treningi to zestawy zadań, do których masz zawsze dostęp i które możesz rozwiązywać wielokrotnie, aby utrwalić szkolny materiał.

Zestawy przed Kartkówkąprzed Sprawdzianem są zadawane przez nauczyciela. Uzyskujesz do nich dostęp tylko wówczas, gdy zapiszesz się do klasy, a nauczyciel Ci je wyśle. Uwaga! Zestawy przed Kartkówkąprzed Sprawdzianem możesz rozwiązać tylko raz.

15. Jak mam przesłać moje wyniki nauczycielowi?

Wystarczy kliknąć przycisk Wyślij, który wyświetla się przy ostatnim rozwiązywanym zadaniu, aby wyniki z wykonanych przez Ciebie zestawów zostały przekazane nauczycielowi.

16. Gdzie znajduje się przycisk Wyślij w zestawie?

Przycisk Wyślij wyświetla się przy ostatnim zadaniu rozwiązywanego przez Ciebie Treningu lub zestawu zadań.

17. Czy mogę wysłać za pomocą poczty na WSiPnet.pl wiadomość do kolegi z klasy?

Nie. Poczta na WSiPnet.pl jest przeznaczona wyłącznie do kontaktu z nauczycielami.

18. Jak postępować w przypadku problemów?

W prawym górnym rogu strony zamieściliśmy ikony: ikona_info_medium oraz ikona_help_medium. Kliknij ikona_info_medium, aby przenieść się do Centrum Pomocy WSiPnet.pl. Kliknij ikona_help_medium, aby znaleźć numer infolinii lub napisać do nas. Czekamy na Twoje pytania. Postaramy się rozwiązać każdy Twój problem.

uczen_01uczen_02uczen_03

×